Arxiv | 3:59 axşam

Menim IRELIde olan dostlarim haqqinda

7 İyl

salamlar=)))men size oz en yaxin Irelici dostlarim haqqinda daniwmaq isteyirem)Men en birinci defe Ireliye gelende hec kimi tanimirdim,oz bacimdan bawqa)en birinci men geldim ve Imam ile tanis oldu,sonra Elvin sonra ise biraz-biraz bawqa Ireliciler ile)Menim dostlarim 89% Irelicilerdi)En yaxin dostum indi Sema Isali ve onun bacisi Seba Q-li di=))Ikiside cox yaxsi qizlardi)Ve indi ise men Sahile adli bir qizla dostlawmiwam,o da cox yaxsi qizdi)Men bu gun bloquma dost bloqlar elave eleyirdim,amma nese hec alinmirdi)yazdim ki usaqlaaaaaaar mene komek edinde neolar)ve en birinci mene o hemin qiz Sahile komek eledi)Ve axirda men demek isteyirem ki men cox sevinirem ki men Ireli Ictimai Birliyine gelmisem ve orda bele gozel dostlar ozume tapmisam)))